piątek, 3 marca 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 129

Soundtrack (taki sam jak na poprzedniej stronie)


Soundtrack (taki sam jak na poprzedniej stronie)


Tak sobie dzisiaj usiadłam i uświadomiłam, że najprawdopodobniej zamknę Pogrzebanych w sześciu tomach po sześć rozdziałów każdy... I zorientowałam się, że dotychczasowa numeracja nie uwzględniała tomów... Więc będę pewnie musiała ręcznie zmodyfikować każdy post po kolei i przed numerem rozdziału, dopisać jeszcze który to tom... Jak na razie zrobiłam tak na tej stronie, jak będzie zresztą? - Sie zobaczy.

Do tego cofnęłam się trochę w czasie i przeczytałam od nowa angielską wersję, którą publikuje na deviantart i dostałam raka.
Nie wiem, jak ja to tłumaczyłam, chyba młotkiem. Gdybym była anglikiem, albo amerykaninem, z pewnością nie byłabym wstanie przez to przebrnąć. Większość zdań jest zupełnie nie logiczna, czasy są pomieszane i ogólnie mam jakieś sześćdziesiąt do siedemdziesięciu stron to poprawienia, a raczej ponownego przetłumaczenia. Piszę o tym, bo może ktoś z was ma za dużo wolnego czasu, albo po prostu tak jak ja, robi wszystko, żeby nawet nie dotykać zeszytów i podręczników i chciałby mi pomóc, przetłumaczyć część stron na przykład... Płacę jak zwykle rysunkami i grafikami. W obrębie polski, przez pocztę (w obrębie Rzeszowa nawet osobiście), mogę dostarczyć prace zrobione metodami tradycyjnymi (węgle, akryl na płótnie, te sprawy). Poszukuje głównie osób ze znajomością języka na poziomie średnio zaawansowanym i wyżej.

Najłatwiej sie ze mna skontaktowac przez mojego maila - ksaghapoczta@gmail.com

i przez deviantarta - ImmatureGirl

EDIT: Dobra, już zamieniłam. Teraz wszystkie posty maja dopisek tom 1.

6 komentarzy:

  1. A jaki można się z tobą z kontaktować jak chce się pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najłatwiej można się ze mną skontaktować przez moja pocztę - ksaghapoczta@gmail.com

      Lub przez deviantarta - http://immaturegirl.deviantart.com/

      Te dwie witryny codziennie odwiedzam i sprawdzam, pocztę w ogóle mam ustawiona jako startową.

      Będę wdzięczna za każdą pomoc :)

      Usuń
    2. Właśnie tych informacji brakowało.

      Usuń
  2. Pomogłabym chętnie, ale angielski u mnie leży, kwiczy i błaga by pozwolić mu umrzeć.
    Ale gratki za poprawienie wszystkich tytułów na stronie. Musiało ci się bardzo nie chcieć uczyć :D
    Wierzba i fajny sklepikarz dołączą do zakładki "Postacie" czy są raczej tylko epizodyczni? Szkoda by było się z nimi rozstać. Obydwoje są totalnie świetni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po prostu akurat miałam chwilę czasu, którego i tak nie dałabym rady spożytkować w bardziej konstruktywny sposób wykorzystać... Wierzba, z panem sklepikarzem i częścią mieszkańców Urbs Cruentum zadomowi się tu na stałe, tylko że na razie mam mało czasu i nie jestem w stanie przygotować ich do zakładki. Nie wiem też czy nie ujawnić wcześniej imienia sklepikarza, bo w sumie nie jest ono żadną tajemnicą, a jeszcze kilka stron poświęcę wyłącznie dziewczynom...

      Usuń
  3. Już wiem z kim mi się skojarzyła Wierzba! Z Predatorem! Fryz maja podobny! :D

    OdpowiedzUsuń