niedziela, 26 listopada 2017

Tom 1 Rozdział 6 strona 156 + INSTAGRAM

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)



Flashback z jednej z sesji RPG

 Mistrz gry (do jednego z graczy) - Co robisz?
Jeden z graczy - Zaczynam opowiadać niewieście siedzącej obok mnie o moich wspaniałych przygodach i dokonaniach!
Mistrz gry (do mnie) - Co robisz?
Ja - Eeee... Udaję że go słucham.
Mistrz gry - O stary, to lepszej kobiety nie znajdziesz! XD


No hej, kto czyta facebooka ten wie, a kto nie czyta ten pewnie jescze nie wie że założyłam sobie instagrama, żeby tam publikować różne pierdoły związane z pogrzebanymi i takimi tam bazgrołami na dyplom szkolny, albo innymi pierdołami takimi jak the Alignment Chart, które zamieszczę w galerii i poniżej. Jak chcecie mnie tam obserwować to mój instagramowy nick to

niedojrzala_komiksy

bo 'niedojrzala' i 'immature_girl' były już zajęte. Pewnie ktoś próbował się podszyć. Pewnie nie.



2 komentarze:

  1. A właśnie co się dzieje z tą dwójką? Ostatni raz ich widziałem w ostatnim czarno białm rozdziale. Czy to oznacza że zaniedługo ich zobaczymy?¿

    OdpowiedzUsuń