niedziela, 12 listopada 2017

Tom 1 Rozdział 6 strona 155 + Sorry taki mam dyplom

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)



No hej...

Prawie miesiąc, wiem... Do tego poprzedzone krótkim, zwięzłym i lekko niepokojącym postem z informacją o hiatusie i depresji.

Niestety realizacja dyplomu okazała się być dużo bardziej stresująca niż przewidywałam. Od kilku tygodni moja psychika była wystawiona na ciężką, kurwa, próbę i nie mówię tego żeby się jakoś tam skarżyć, po prostu chcę ażeby wszyscy wiedzieli że z częstotliwością wstawiania to dużo lepiej już raczej nie będzie.

Spróbuje się jakoś spiąć i przygotowywać stronę raz na dwa tygodnie, ale nie wiem czy będę w stanie się wyrobić, bo mogę to teraz robić tylko przez kilka godzin w weekendy.

Ale, żeby nie było że same złe wiadomości, to komiks na dyplom idzie mi całkiem nieźle i pod koniec miesiąca być może wstawię trzy pierwsze strony na facebooka albo deviantarta, albo na tymczasem w plastyku.

1 komentarz:

  1. Spokojnie, skup się na dyplomie. Ja sobie poczekam :D I cieszę się, że nowy odcinek :D

    OdpowiedzUsuń