sobota, 22 września 2018

Tom 2 Rozdział 7 strona 8

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)


Hej! Ładnie tu, nie? niby tylko tło, nagłówek i strzałki, a robi swoje...

Można powiedzieć że nabrałam sił i że hiatus się skończył. Dziękuję wszystkim, za wsparcie w ciągu tych kilku poprzednich miesięcy. Zdaje sobie sprawę, że możecie być zmęczeni lub/i podirytowani, tak częstymi przerwami i moim brakiem konsekwentności z mojej strony, nie mam na to żadnej wymówki, poza tą że ten i poprzedni rok dały mi w kość. Jeszcze przez pewien czas regularne updaty nie wrócą - będzie to polegało na tym, że będę rysowała stronę, w tedy kiedy będę miała na to czas i ochotę. Jeśli chcecie dostawać powiadomienie, że akurat wstawiłam stronę, polecam polubić stronę pogrzebanych na facebooku >  https://www.facebook.com/pogrzebanikomiks/  a także mój instagram  niedojrzala_komiksy >  https://www.instagram.com/niedojrzala_komiksy/

Z prywatnych rzeczy, od października zaczynam studia. Tak, zapewne wpłynie to na komiks. Chyba nie zamierzam się jakoś bardzo chwalić Pogrzebanymi przed gronem profesorskim...

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, zerknę na opowiadania jak tylko znajdę wolna chwilę :)

      Usuń
  2. Tło nawet ciekawe i te zielone litery do linków całkiem charakterystyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, też myślę że warto było rozwalić pół strony i spędzić dwa dni na szukaniu jak zamienić "nowsze posty' i "starsze posty" miejscami.

      Usuń