środa, 21 lutego 2018

Tom 1 Rozdział 6 strona 160

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)


Font: Gargle
Autor fontu: Typodermic Fonts



Krótki update z mojego życia:



15/22 strony komiksu dyplomowego są już gotowe, termin oddania i obrony to 29.03.18.
Nasi profesorowie dali nam na nowy rok w prezencie coś co nazwali „Ponurym Kalendarzykiem”





Ponury kalendarzyk odlicza dni od nowego roku do obrony dyplomu. W zamierzeniu miał on nas motywować do cięższej pracy, w praktyce – sieje zamęt i panikę.


Na kalendarzyku mamy rozpisaną specjalną legendę z zaznaczonymi poszczególnymi dniami.





W tym momencie do obrony zostało 35 dni




 
Profesorowie wspaniałomyślnie wytyczyli nam miejsce na własne notatki. Jest to bardzo pomocne i często z tego korzystam. Polecam.



Jak skończę cały dyplom, to pewnie wrzucę go na mojego deviantarta, albo zrobię tutaj specjalną zakładkę.

5 komentarzy:

  1. Uh, "mięliśmy" jest od "miąć", od "mieć" jest "mieliśmy" :D
    Wiem jak ciężko czasami jest wziąć się do kupy i pracować nad projektem. Zwłaszcza jeśli wymaga się od nas byśmy robili to 6 dni w tygodniu przez kilka miesięcy :) Po pewnym czasie człowiek odpada :D Ale dasz sobie radę! Kto jak nie ty?! Masz jeszcze miesiąc na 7 stron. Dziewczyno, ty tyle stron rysowałaś w tydzień! Ryśniesz pracę i będziesz jeszcze miała czas by się wyszaleć przed obroną \(^0^)/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay! Jesteś osobą która wierzy we mnie najmocniej XD

      Niestety, czas rysowania pojedynczej strony komiksu dyplomowego jest dużo, dużo dłuższy niż czas rysowania pojedynczej strony pierwszego rozdziału "Pogrzebanych", głównie dlatego że obecnie mam lepszego skilla niż miałam w połowie 2015 i ze wszystkimi detalami schodzi mi w ciul długo...

      Usuń
    2. Dzięki, już poprawione! Pewnie nie uwierzysz, ale na próbnej z polskiego miałam ponad 80%

      Usuń