czwartek, 22 czerwca 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 141 (KONIEC HIATUSU!)

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)


Dobra.
Przypomniałam sobie trzy pierwsze tomy Bakumana,  doprowadziłam siebie i Maxa do porządku i wróciły mi chęci do pracy!

Jak widać na załączonym obrazku, od teraz dialogi nie będą pisane ręcznie, tylko pisane w GIMP-ie. Możliwe tez że uproszczę cieniowanie, żebym się aż tak nie męczyła z każdym pojedynczym kadrem, bo to się po prostu mija z powołaniem...

A poza tym, jeśli ktoś się kiedyś zastanawiał, co to za fajna, chwytliwa piosenka z pierwszego endingu JoJo Bizarre Adventure, to jest to utwór Roundabout zagrany przez zespół Yes

 https://www.youtube.com/watch?v=-Tdu4uKSZ3M

12 komentarzy:

  1. Witam po przerwie ^.^ To już druga strona z numerem 140. Zastanawiam się czy to błąd czy jakaś ukryta wiadomość. Tak samo jak Kostian, a właściwie "Kostaian" na pierwszym kadrze :D (Jeżeli jesteś porwana, wpleć w wiadomość frazę "zabawne miasteczko" O.O)
    A Wierzba jest super. Nie wiem czemu się jej tak czepiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to tylko moja pomyłka....
      ZABAWNE MIASTECZKO

      ...

      I co teraz?... ;^;

      Usuń
    2. Już po ciebie jadę!
      https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/19427575_1913251335595847_1359737258_n.gif?fallback=1&oh=b3652983bfd87d5288a9aa2dfea33b11&oe=594DC54E

      Usuń
    3. Moja bohaterka!!! (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

      Usuń
  2. Ciekawe czy Kuna zostanie obciążona kosztami ostrzenia Białej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała raczej nie ma pieniędzy... w każdym razie nie wiem gdzie mogłaby je trzymać.
      Obawiam się, że oznacza to również, że Kuna nie ma co liczyć na wypłatę :D

      Usuń
    2. A lampa na Białej. Może tam chowa kasę?

      Usuń
    3. To by wyjaśniało po co jej ta lampka.
      Chociaż wolałam o niej myśleć jak o jej ubranku. Jak kaczor Donald, który kiedy nie miał na sobie bluzki, zasłaniał rękoma kuperek. Jak jej zabierzesz lampkę to poczuje się naga (lol naga broń)

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o piosenkę w opisie odcinak to z nią można zrobić ciekawego mema.
    Pytanie: Czyżbyś zaczęła oglądać Jojo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zaczęłam :) Jestem już na początku partu drugiego. Moim dotychczasowym ulubionym bohaterem jest Dio (szkoda że umar) i Speedwagon, ale JoJo-Joseph też daje radę :D

      Usuń
    2. Nie martw się o DIO wróci w 3 sezonie. A z drugiego sezonu lubię tę piosenkę https://www.youtube.com/watch?v=XUhVCoTsBaM

      Usuń