piątek, 24 marca 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 132

Soundtrack (Nowy) 



Cześć!

Po pierwsze, chciałbym podziękować Likopininie która na nowo przetłumaczyła pierwszy rozdział, który można juz znaleźć na DeviantArt'cie i Comic Fury
Liko robi też wspaniałe rysunki więc lećcie obejrzeć jej galerię!

Miałam zrobić Live'a, ale stwierdziłam, że mam zbyt wysoki poziom depresjo-nerwicy, żeby dodatkowo ogarniać ustawienia Picarto i OBS'a, zwłaszcza że od kilku dni pierdzieli mi się tez coś w SAI'u...

Spróbuję wyskrobać trochę czasu i narysować coś do galerii, zwłaszcza, że podsyłacie mi ostatnio sporo pomysłów i materiałów, a części aż żal nie wykorzystać :)

Ale na razie macie tu gifa

8 komentarzy:

  1. Połączenia z innymi duszami? Wyglądają ekstra :D Ogólnie strona jest fajnie zrobiona. Tak... dynamicznie. Oby tak dalej ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tym razem robiłam wszystko poza szkicem w SAI'u, i chyba będę już tak robić do końca, żeby było spójnie. Dodam pewnie też trochę koloru do obrysów.

      Usuń
  2. Niedawno znalazłem ten komiks ale i tak jest zajebisty, tylko strona wymaga nieco przerobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S. Czym jest ta latania doczepiona do Białej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak żeby wkurzać cosplayerów, żeby im w razie czego za łatwo nie było :D

      Usuń
  4. Komiks ten poleciła mi kiedyś kuzynka, podchodziłam do niego ze trzy razy i dość sceptycznie. Dopiero teraz usiadłam do niego na dłużej i nie będę ukrywać że nawet mi się spodobało, kreska jest dość "inna" ale to plus tego komiksu. W kilka dni dotarłam aż tu. Czekam na dalsze strony i życzę powodzenia w tworzeniu. Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ............................................
    ..
    ..
    ..
    i tak powoli czyta się ten komiks

    OdpowiedzUsuń