piątek, 10 lutego 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 126 + Kilka ważnych(?)ogłoszeń

Soundtrack (taki sam jak na poprzedniej stronie)





Niespodzianka! Nie wstawiam strony po północy!

Za to mam kilka ogłoszeń

1. Kilka dni temu wystawiłam ankietę dotyczącą oprawy graficznej na blogu, w której większość zagłosowała na nowe grafiki do karty "Postaci"... Jednak okoliczności losu, zmusiły mnie aby zamiast tego narysować kilka guzików na toplisty. Już nawet nie dlatego że ten obecny jest brzydki... Po prostu komiksowa toplista nie jest nijak odświeżana i pewnie już nawet nikt tam nie zagląda, w związku z czym, będę się ewakuować na kilka nowych toplist, nie stricte komiksowych, tylko fantastycznych, bo komiksowej nie udało mi sie jeszcze znaleźć...
Jednak obiecuje że tuż po popełnieniu toplistowych guzików (czy jak kto woli "button'ów") zajmę się postaciami i może nawet zrobię z tej okazji livestream.

2. Nowy rozdział  B R E A K zostanie opublikowany najpewniej w tą niedzielę, jak tylko skończę edycję tekstu i adekwatną grafikę. Jeszcze raz Ci dziękuje Rinkashi, jesteś wielka :)

3. Po prawej u góry macie jeszcze jedną ankietę, tym razem dotycząca blogowej kartki na walentynki, bo moja rodzina i przyjaciele kazali mi myśleć pozytywnie. Jeśli trafią się dwa identyczne wyniki to po prostu zrobię kartkę z tymi dwiema postaciami. Macie czas do niedzieli do 12:00 Wiem, że to mało, ale że wszystko robię jak zwykle na ostatnią chwilę...

14 komentarzy:

  1. Powiem jedno koleś nie jest złotą rączką i znam ten ból, pamiętam jak pomagałem ojcu skręcać kredens. O mało zawału nie dostałem kiedy zaczęło się chwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam technikę na "Wincyj gwoździ" ja stosuje i meble i konstrukcje na rzeźbę jeszcze się trzymają.

      Usuń
    2. To pojawia się problem co zrobić z tą taśmą klejącą.

      Usuń
    3. Jak to co? Naprawić nią młotek, jak ten ciężki kawał żeliwa zaczyna zsuwać się z rączki! (Nie wiem, jak to wszystko się poprawnie nazywa, ja jestem tylko rysownikiem i grafomanem)

      Usuń
    4. Ty masz dobrze bo masz talent do tego np. dobrą rękę i porąbaną (pozytywnie) głowę. Ja mam jedynie chorą wyobraźnie (zwłaszcza po dobrym anime lub mandze).

      Usuń
  2. Chyba się zakochałam tym sprzedawcy... Mam fetysz blizn na twarzy, zwłaszcza gdy znajdują się na oku<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta blizny dodają tak jakby +5 do bycia badassem. Co nie?

      Usuń
    2. To takie "Zaatakowało mnie coś z pazurami. Ale byłem silniejszy" <3

      Usuń
  3. Chciałam napisać, że zakochałam się w tym sprzedawcy, ale potem zobaczyłam Kostiana. Sorki koleś, z Kostianem nie wygrasz ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://orig05.deviantart.net/fcce/f/2017/043/8/d/kostian_swag_by_immaturegirl-daysksa.png

      Usuń
    2. Kostian smoke weed everyday.

      Usuń
    3. Btw, nie żebym się na tym znała, ale czy z jego szyją wszystko w porządku? Te ścięgna (czy czym tam są te wystające paseczki) są chyba zbyt blisko siebie.

      Usuń
  4. Czy ten sprzedawca ma rosyjski akcent? To jest, to "ji" zamiast "i" kojaży mi się właśnie z rusjim akcyntem.

    OdpowiedzUsuń