środa, 28 grudnia 2016

Tom 1 Rozdział 5 strona 117

Soundtrack (NOWY)




Dziękuje za pomoc w uzupełnieniu nagrobków :) (Ciekawe czy ktoś kojarzy Cave'a Johnson'a?)

To tyle, reszty nie musicie czytać, chyba że się wam chce...

Być może niektórzy zastanawiają się, dlaczego nie zamieściłam nigdzie życzeń świątecznych. Odpowiedź jest smutna i prosta: Jestem podłym Grinchem.

Ale za to życzę wam szczęśliwego nowego roku i możliwych do zrealizowania postanowień!

Moim pierwszym postanowieniem noworocznym, będzie skończenie pierwszego tomu Pogrzebanych, przed końcem przyszłego roku... Z moich obliczeń wynika że i tak mi się nie uda...

Drugim postanowieniem, jest podciągnięcie się z Historii Sztuki... I akurat to mam szanse zrobić...

W każdym razie, indżoj nju pejdż...

10 komentarzy:

  1. 3 kadr, pisze się aha a nie acha. A na nagrobku można napisać "tu leżą niespełnione marzenia".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, według mojego słowniki powinno być przez "h", mój błąd. Poprawię przy okazji uzupełniania nagrobków :)

      Usuń
  2. Leeroy Jenkins a do inskrypcji nie mam pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz na jednym nagrobku napisać takie ładne "L" gotycką czcionką.

    A na innym "Marco Braun- i tak shipujemy cię z Jeanem."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, nie Braun tylko Bott. Zapomniało mi się.

      Usuń
    2. Dobry pomysł jakbym mógł to bym lieknoł.

      Usuń
    3. Miałam tego nie dawać, bo Attac on Titan w ogóle nie oglądałam, a Deatch Note'a miałam zaplanowanego oglądnąć dopiero na feriach, ale skoro ten komentarz dostał aż trzy lajki (chociaż nie ma tutaj opcji likowania, to nie będę się kłócić :D

      Usuń
    4. Szczęśliwego nowego roku ^.^

      Usuń
  4. Kostian to taki porządny chłopak :'D
    Zadedykuj nagrobek rodzinie Genosa <3

    OdpowiedzUsuń