sobota, 13 sierpnia 2016

Tom 1 Rozdział 4 strona 94



 Przepraszam że strona pojawia się dopiero dziś, ale miałam pewny problem w domu, natury technicznej, który wymagał wytężonej pracy od wszystkich domowników przez kilka dni, więc nie miałam czasu ani siły żeby rysować komiks :/


Spojrzałam dziś sobie na okładkę, potem na najnowsze strony, potem znów na okładkę i znów na najnowsze strony, znów na okładkę... Myślę więc jestem, a jak już jestem to pomyślałam, że wypadałoby ta starą okładkę przerysować na nowo... A że, jak zapewne cześć z was już wie, od kilku dni bawię się w live Stream'y to możecie spodziewać się zarówno stream'u jak i speedpaint'u z tworzenia "nowej" okładki. Tu macie link do mojego konta na Picarto i kanału na YT

Picarto  YouTube


A z nowości to Max jest na urlopie, a mój korektor się fochną  i stwierdził że idzie spać, więc jeśli ktoś wyłapał jakiś błąd ortograficzny, to bardzo proszę o napisanie mi go w komentarzu :)

12 komentarzy:

  1. No to będę pierwszy :-) Korektor się "fochnął" - sama prosiłas to masz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, tak to jest jak cała ekipa (Jedno i pół osobowa, włączając w to mnie) robi charytatywnie :)

      Usuń
  2. On ma 14 lat? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano :) A tak z ciekawości, w jakim wieku, według was (Przepraszam że tak ogólnie no ale...) był Izydor?

      Usuń
    2. W opisie postaci było, że jest o trzy lata młodszy od Kuny. Mimo to miałam wrażenie, że koło 15-16. Wysoki jest :)

      Usuń
    3. Serio? Myślałam, że jest tak z rok starszy, coś pokręciłam :D

      Usuń
    4. Brat Kunegundy jest od niej młodszy ale też wyższy. Część postaci drugoplanowych jest wzorowana na mojej rodzinie, a tak się składa że mój brat (dwa lata młodszy) Przerósł mnie już jakiś czas temu ;)

      Usuń
    5. Moja siostra jest 5 lat młodsza i o głowę wyższa ode mnie... :D
      Identyfikujesz się w jakiś sposób z Kuną? ;]

      Usuń
    6. Identyfikuję się po trochu z każdym z "głównej trójki" :) Ale najbardziej z Kuną, która po części symbolizuje moje podejście do życia...

      Usuń
  3. Kuna się nie bawi w półśrodki :D

    W przedostatnim kadrze jest "zachowujcię" zamiast "zachowujcie".

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:3 a ostatni kadr najpiękniej szy!

    OdpowiedzUsuń