sobota, 6 sierpnia 2016

Tom 1 Rozdział 4 strona 93


MIIIIII-ŁOŚĆ ROO-ŚNIEE WOOOOO-KÓŁ NAAASS!

9 komentarzy:

  1. Pierwsza :D
    Bójka! Kostian! Kostian! Kostian! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kostian! <3
    Czy Kostian posiada wrodzoną nienawiść do brata Kuny czy to nienawiść nabyta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, po tym, że Izydor krzyczy na Kostiana z tak błahych powodów, jak kradzież ostatnich świeżych gaci i po tym że Izydor ma czelność obrażać JEGO PANIĄ, mogę stwierdzić iż jest to nienawiść nabyta, lecz od pierwszego wejrzenia. I do tego obustronna :)

      Usuń
    2. Szkice z Kostkiem już są w galerii ;)

      Usuń
    3. Wynoszenie śmieci X'D Prawie oplułam monitor :'D

      Usuń
  3. Nie mam pojęcia, czy się w to bawisz, ale nie mam znajomych, więc zostałaś moją ofiarą. Otóż nominowałam cię do LBA. Więcej znajdziesz tutaj:
    http://opowiadanie-demona.blogspot.com/lba
    http://wadazagency.blogspot.com/lba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, czasem się bawię, ale zostawię to na facebooku, bo chcę, żeby na głównej były tylko strony do komiksu, a nie widzę sensu tworzenia kolejnej karty tylko na LBA :)

      Usuń