poniedziałek, 16 października 2017

Tom 1 Rozdział 6 strona 154 + Zawieszenie konkursu

Soundtrack (NOWY!)


Z powodu natłoku pracy związanej z dyplomem zawieszam konkurs, do odwołania. Jeśli ktoś zaczął już coś przygotowywać, to przepraszam :(

A poza tym, to znalazłam na wpół ostateczne rozwiązanie sprawy znaków wodnych. Teraz zamiast chujowych napisów, jest moje piękne, wyidealizowane, kreskówkowe oblicze.


piątek, 29 września 2017

Tom 1 Rozdział 6 strona 153

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)


- Niedojrzała, jakieś gówna ci po stronie i po artłorkach latajo!

Wiem, to są znaki wodne. Bo coraz częściej słyszę że ktoś ukradł czyjąś pracę i szczerze mówiąc zaczynam się bać o swoje własne portfolio, więc od teraz strony będą miały znaki wodne.

Wiem że wygląda to okropnie i wiem że nie powstrzymam tak wszystkich oszustów, ale dzięki temu będę chociaż trochę spokojniejsza...

A i ma cie speedpaint, bo dawno nie było

sobota, 23 września 2017

Tom 1 Rozdział 6 strona 152

Soundtrack (Nowy)


Na moim DeviantArt-cie można znaleźć coś takiego jak Diploma Progress Update, gdzie pokazuję postęp pracy nad dyplomem z grafiki. Być może będe to też publikować na tymczasem w plastyku, jeśli strona jeszcze do końca nie zdechła (w co wątpię).

sobota, 9 września 2017

Tom 1 Rozdział 6 strona 151


Ten rozdział zamknie tom pierwszy "Pogrzebanych", z tej okazji urządzę (kiedyś, później, najpewniej po dyplomie) konkurs, żeby uczcić te wiekopomne dwa lata...




piątek, 25 sierpnia 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 150 + Ważne ogłoszenie

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)






Koniec rozdziału piątego, a następny - szósty, zamknie tom pierwszy, na szczęście ma on tylko dwanaście stron. (Max: Ooo tak, z pewnością przejdziemy przez niego jak nóż przez Zgredka...)


Nadchodzi też koniec wakacji i początek nowego roku szkolnego. Mojego ostatniego roku w plastyku. Napawa mnie to jednocześnie strachem - przed maturą, smutkiem, żalem i tęsknotą - bo to już prawie koniec dotychczas najlepszego okresu w moim życiu, ale i ciekawością - jak to będzie na tych studiach, jeśli uda mi się dostać, i dumą - że udało mi się przetrwać, w podobno jednej z najcięższych szkół i że udoskonaliłam swoją technikę i styl... Nie chce się o tym teraz rozpisywać


Nie będę was okłamywać, nie wiem jak teraz będzie z częstotliwością update'ów, uspokoję was tylko że się nie skończą. Na początku pewnie będą pojawiać się normalnie, co tydzień, ale nie wykluczone, że z biegiem czasu będę w stanie wstawiać tylko jedną stronę na miesiąc, albo nawet dwa miesiące, dopóki nie napisze matury. Do tego między tomem 1 a 2 będę musiała zrobić sobie przerwę na przeredagowanie scenariusza.


Jeśli chodzi o życiowo-szkolne informacje, to to już tyle, a informacje o konkursie pojawią się w niedzielę, po zakończeniu ankiety...

czwartek, 24 sierpnia 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 149

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)


 Już druga strona w tygodniu, panie jakie dobrodziejstwo! tak, w tym tygodniu finiszuję rozdział, więc kolejna strona też się niedługo pojawi!

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 148 + Ankieta o konkursie)

Soundtrack (NOWY!)


Za dwie strony dobijemy do końca rozdziału, a następny rozdział zamknie tom pierwszy. Z tej okazji, na koniec tego bieżącego rozdziału, ogłoszę konkurs z nagrodami. Tylko mam zagwozdkę, czy ma to być konkurs rysunkowy, czy literacki, a nie chcę mieszać tych dwóch typów, bo wiem, że przy starciu tak rożnych mediów, trudno jest stwierdzić, która praca jest lepsza. Tak więc u góry w prawym rogu, jak zresztą zwykle, znajdziecie o tym ankietę, na której wypełnienie macie czas do następnego poniedziałku (4 września).

Niezależnie od tego na którą z wymienionych powyżej form padnie, dostaniecie taką sama ilość czasu na przygotowanie pracy. Więcej szczegółów ujawnię po zakończeniu ankiety.

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 147

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)


To jest Ponury Żniwiarz, Kunegunda.
Jeśli nie przeczytasz komiksu "Pogrzebani" i nie podzielisz się z kimś linkiem do komiksu, Kunegunda włamie ci się do kuchni przez okno i zeżre cały twój cukier i wszystkie słodycze!
Uratuj swój cukier - czytaj "Pogrzebanych"!

I macie filma promocyjnego



poniedziałek, 31 lipca 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 145

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)




Chciałabym tylko napisać, że system updateowania stron przechodzi w tryb anarchiczny. Oznacza to, że nowa strona będzie publikowana co najmniej raz w tygodniu w poniedziałek, albo wtorek, albo środę, albo czwartek, albo piątek, albo sobotę albo niedzielę...


Updateowi Anarchiści, łączmy się!

środa, 26 lipca 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 144

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)






Z całego serca przepraszamy za nasze niedopatrzenie. U góry po prawej została już zamieszczona ankieta uzupełniająca.

Życzymy wszystkim czytelnikom spokojnej nocy.

niedziela, 16 lipca 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 143

Soundtrack (NOWY!)


Hej...

Mam taki pomysł, żeby wziąć i narysować tapetę, jak cztery postacie, w dwuosobowych drużynach, toczą ze sobą epicki pojedynek...
Pierwszą drużynę, wybierzecie wy w ankiecie (ankieta jak zwykle u góry po prawej), a druga wybiorę ja sama, z tych postaci które mi zostaną... Ankieta zamyka się w niedzielę o 10:00

Aha i nie myślcie, że zapomniałam o waszych prośbach z hiatusowego postu. ja to pamiętam...

czwartek, 29 czerwca 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 142

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)


W przyszłym tygodniu nie będzie strony iż, ponieważ, bohatersko spierniczam w Bieszczady. Wyjeżdżam w sobotę i wracam w następną sobotę...

Albo niedzielę...

Lub poniedziałek...

No co!? Nie ja to organizuję!

Po krótkim namyśle stwierdzam jednak, że wypadałoby chociaż, żebym wiedziała jaka to miejscowość...

Wielki Duchu, dobrze, że to nie ja będę kierowcą...

czwartek, 22 czerwca 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 141 (KONIEC HIATUSU!)

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)


Dobra.
Przypomniałam sobie trzy pierwsze tomy Bakumana,  doprowadziłam siebie i Maxa do porządku i wróciły mi chęci do pracy!

Jak widać na załączonym obrazku, od teraz dialogi nie będą pisane ręcznie, tylko pisane w GIMP-ie. Możliwe tez że uproszczę cieniowanie, żebym się aż tak nie męczyła z każdym pojedynczym kadrem, bo to się po prostu mija z powołaniem...

A poza tym, jeśli ktoś się kiedyś zastanawiał, co to za fajna, chwytliwa piosenka z pierwszego endingu JoJo Bizarre Adventure, to jest to utwór Roundabout zagrany przez zespół Yes

 https://www.youtube.com/watch?v=-Tdu4uKSZ3M

sobota, 27 maja 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 140

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)


STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK STUK

STUK

niedziela, 21 maja 2017

Reva vs Kuna - Ogarnąć Apokalipsę x Pogrzebani - Crossover


 

Rinkashi dała mi błogosławieństwo, a więc wrzucam :D

Nie zapomnijcie odwiedzić WADAZ zwłaszcza, że wielkimi zbliża się data końca hiatusu! Podeślijmy autorce dużo mocy i dużo weny!


piątek, 19 maja 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 139

Soundtrack (Taki sam jak na poprzedniej stronie)




Jak już pewnie zauważyliście powiększyłam rozmiar strony do 1000px. Dzięki temu zabiegowi dialogi będą bardziej czytelne, a kadry mniej rozmazane (dotychczas skalowałam z pliku o szerokości 2550px do szerokości 850px, przez co krawędzie zdawały się być bardziej rozmyte niż powinny). Nie wiem, czy następne strony również zostaną w ten sposób powiększone, ponieważ zdaję sobie sprawę, że nie każdy monitor będzie w stanie objąć w ekranie cały blog. Po prawej u góry utworzę ankietę, żeby zapoznać się z opinią ogółu, czy zostać przy nowym rozmiarze, czy jednak wrócić do starego. Bardzo proszę o feedback :)

poniedziałek, 1 maja 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 137 + Ogłoszenie

Soundtrack (Nowy)


 Wstawianie po północy... A więc znowu się zaczyna...

Na początku chciałabym jeszcze raz podziękować Oluchnie z Włochatych Spodni w Kratę, za polecenie mnie na swoim blogu, który powinniście sprawdzić i wnikliwie prześledzić.

A ze smutnych wieści, to nie mogę zagwarantować, że następna strona pojawi się dokładnie za tydzień, a nawet czy pojawi się za dwa tygodnie. Muszę teraz zająć się szkołą i ponadrabiac zaległości. Wszystko powinno wrócić do normy tak w połowie czerwca...

sobota, 22 kwietnia 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 136

Soundtrack (Taki sam, jak na poprzedniej stronie)



W trakcie rysowania, pomyślałam sobie, że z trzeciego panelu byłaby fajna tapeta na pulpit, więc możecie ją znaleźć w zakładce tapety i na moim DeviantArt-cie

Jest też speedpaint

                                                                                                      

Edit: Błędy już poprawione, zmieniłam też trochę dialog. Również chciałabym podziękować autorce Włochatych Spodni w Kratę, Oluchnie, za dodanie Pogrzebanych do polecanych stron :)

 

niedziela, 16 kwietnia 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 135

Soundtrack (Taki sam, jak na poprzedniej stronie)


Drodzy czytelnicy, życzę wam żeby wasza Wielkanoc była lepsza od mojej i żebyście się nie zarazili zapaleniem gardła tak jak ja! :)

sobota, 8 kwietnia 2017

niedziela, 2 kwietnia 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 133

Soundtrack (Taki sam, jak na poprzedniej stronie)



Z dwudniowym opóźnieniem, ale już jest! Następna strona pojawi sie najprawdopodobniej, tradycyjnie w piątek wieczorem.

piątek, 24 marca 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 132

Soundtrack (Nowy) 



Cześć!

Po pierwsze, chciałbym podziękować Likopininie która na nowo przetłumaczyła pierwszy rozdział, który można juz znaleźć na DeviantArt'cie i Comic Fury
Liko robi też wspaniałe rysunki więc lećcie obejrzeć jej galerię!

Miałam zrobić Live'a, ale stwierdziłam, że mam zbyt wysoki poziom depresjo-nerwicy, żeby dodatkowo ogarniać ustawienia Picarto i OBS'a, zwłaszcza że od kilku dni pierdzieli mi się tez coś w SAI'u...

Spróbuję wyskrobać trochę czasu i narysować coś do galerii, zwłaszcza, że podsyłacie mi ostatnio sporo pomysłów i materiałów, a części aż żal nie wykorzystać :)

Ale na razie macie tu gifa

czwartek, 16 marca 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 131

Soundtrack (taki sam jak na poprzedniej stronie)



 

Dawno nie nagrywałam speedpainta z rysowania strony, to wrzucę teraz. Jak będę miała siłę to za tydzień zrobię też Livestream, ale że tak napisałam to pewnie misie nie uda...

czwartek, 9 marca 2017

Tom1 Rozdział 5 strona 130

 Soundtrack (taki sam jak na poprzedniej stronie)


Soundtrack (taki sam jak na poprzedniej stronie)



Chciałabym, z całego serca, podziękować osobie, która jako pierwsza opublikowała swój komentarz na tym blogu.
Rozalio, życzę Ci wszystkiego co najlepsze, spełnienia swoich snów i pragnień, w dniu twoich urodzin :)

http://immaturegirl.deviantart.com/art/Happy-Late-Birthday-Rozalia-668186688?ga_submit_new=10%3A1489169338

piątek, 3 marca 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 129

Soundtrack (taki sam jak na poprzedniej stronie)


Soundtrack (taki sam jak na poprzedniej stronie)


Tak sobie dzisiaj usiadłam i uświadomiłam, że najprawdopodobniej zamknę Pogrzebanych w sześciu tomach po sześć rozdziałów każdy... I zorientowałam się, że dotychczasowa numeracja nie uwzględniała tomów... Więc będę pewnie musiała ręcznie zmodyfikować każdy post po kolei i przed numerem rozdziału, dopisać jeszcze który to tom... Jak na razie zrobiłam tak na tej stronie, jak będzie zresztą? - Sie zobaczy.

Do tego cofnęłam się trochę w czasie i przeczytałam od nowa angielską wersję, którą publikuje na deviantart i dostałam raka.
Nie wiem, jak ja to tłumaczyłam, chyba młotkiem. Gdybym była anglikiem, albo amerykaninem, z pewnością nie byłabym wstanie przez to przebrnąć. Większość zdań jest zupełnie nie logiczna, czasy są pomieszane i ogólnie mam jakieś sześćdziesiąt do siedemdziesięciu stron to poprawienia, a raczej ponownego przetłumaczenia. Piszę o tym, bo może ktoś z was ma za dużo wolnego czasu, albo po prostu tak jak ja, robi wszystko, żeby nawet nie dotykać zeszytów i podręczników i chciałby mi pomóc, przetłumaczyć część stron na przykład... Płacę jak zwykle rysunkami i grafikami. W obrębie polski, przez pocztę (w obrębie Rzeszowa nawet osobiście), mogę dostarczyć prace zrobione metodami tradycyjnymi (węgle, akryl na płótnie, te sprawy). Poszukuje głównie osób ze znajomością języka na poziomie średnio zaawansowanym i wyżej.

Najłatwiej sie ze mna skontaktowac przez mojego maila - ksaghapoczta@gmail.com

i przez deviantarta - ImmatureGirl

EDIT: Dobra, już zamieniłam. Teraz wszystkie posty maja dopisek tom 1.

czwartek, 16 lutego 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 127

Soundtrack (Nowy)



W tym tygodniu odcinek szybciej, bo zachorowałam. Nie byłam z tym u lekarza, więc nie wiem na co, ale że jestem w stanie rysować i pisać bzdury pod postami, to pewnie na nic poważnego.


wtorek, 14 lutego 2017

Obiecana Kartka Walentynkowa


Jest to obiecana w kartka walentynkowa i w sumie nic więcej... Nie będę udawać że przejmuje się jakoś tym świętem w pozytywny czy negatywny sposób, jest mi ono prawie całkowicie obojętne...
( Aczkolwiek, dziękuję Ci Jadziu za ciasteczka serduszka, były bardzo smaczne :)  )

piątek, 10 lutego 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 126 + Kilka ważnych(?)ogłoszeń

Soundtrack (taki sam jak na poprzedniej stronie)





Niespodzianka! Nie wstawiam strony po północy!

Za to mam kilka ogłoszeń

1. Kilka dni temu wystawiłam ankietę dotyczącą oprawy graficznej na blogu, w której większość zagłosowała na nowe grafiki do karty "Postaci"... Jednak okoliczności losu, zmusiły mnie aby zamiast tego narysować kilka guzików na toplisty. Już nawet nie dlatego że ten obecny jest brzydki... Po prostu komiksowa toplista nie jest nijak odświeżana i pewnie już nawet nikt tam nie zagląda, w związku z czym, będę się ewakuować na kilka nowych toplist, nie stricte komiksowych, tylko fantastycznych, bo komiksowej nie udało mi sie jeszcze znaleźć...
Jednak obiecuje że tuż po popełnieniu toplistowych guzików (czy jak kto woli "button'ów") zajmę się postaciami i może nawet zrobię z tej okazji livestream.

2. Nowy rozdział  B R E A K zostanie opublikowany najpewniej w tą niedzielę, jak tylko skończę edycję tekstu i adekwatną grafikę. Jeszcze raz Ci dziękuje Rinkashi, jesteś wielka :)

3. Po prawej u góry macie jeszcze jedną ankietę, tym razem dotycząca blogowej kartki na walentynki, bo moja rodzina i przyjaciele kazali mi myśleć pozytywnie. Jeśli trafią się dwa identyczne wyniki to po prostu zrobię kartkę z tymi dwiema postaciami. Macie czas do niedzieli do 12:00 Wiem, że to mało, ale że wszystko robię jak zwykle na ostatnią chwilę...

piątek, 3 lutego 2017

Tom 1 Rozdział 5 strona 125

Soundtrack (Nowy!)



Oficjalnie ustanawiam, że apdejty będą się pojawiać co piątek (lub sobotę) w godzinach od 23:00 do 2:30...

Poza tym, ostatnio odkryłam pewna wspaniała grę, która jest Portal 2, więc macie tutaj link do remixu Reconstructing Science, który nie ma nic wspólnego z bierzącą stroną, ale jest fajny....

https://www.youtube.com/watch?v=CM-CIvMEqUs

A tak w ogóle, to chyba znowu pisze głupoty ze zmęczenia... Więc na wszystkie zaległe komentarze odpisze rano (Na te z B R E A K też)
button